Vælg en side
Introduktion

Når du besøger vores hjemmeside indsamles der en række oplysninger om dig og dit forbrug af siden, som bruges til at se blandt andet hvor mange besøgende vi har på vores side, samt hvilke sider der tiltrækker mest opmærksomhed i hvilke perioder, og fra hvilke geografiske lokationer vi har fleste besøgende. Hvis du ikke ønsker at der indsamles oplysninger, bør du fravælge brugen af Analyse-cookies nederst på denne side. Nedenfor har vi uddybet, hvilke informationer der indsamles og deres formål.

I JBL-Udlejning tager vi din databeskyttelse alvorligt. Vi behandler persondata, og har vedtaget denne privatlivspolitik, der fortælle dig, hvordan vi behandler dine data.

JBL-Udlejning er dataansvarlig for de oplysninger, vi indsamler om dig, og vi sikrer, at dine persondata behandles i overensstemmelse med persondata forordningen.

Hvis du ønsker at kontakte os angående behandlingen af personoplysninger kan du gøre det på kontor@jbl-udlejning.dk eller på 42 71 04 05

Hovedregel:

  • Vi indhenter aldrig informationer fra 3. part som ikke er offentlige.
  • Den information vi har om dig – har vi fra dig eller offentlige data (CVR, SKAT osv.)
  • Vi har hverken plads, lyst eller kapacitet til at gemme ligegyldig data om dig eller dit firma. (Og slet ikke sælge det videre til andre)

Udgiver

JBL Udlejning ApS
Stationsvej 23
CVR: 37517577
+45 4271 0405
kontor@JBL-Udlejning.dk

Dataansvarlig: Jesper B. Larsen
https://www.JBL-Udlejning.dk

 

Cookies

Hjemmesiden anvender ”cookies”, der er en tekstfil som gemmes på din computer, tablet eller mobil med det formål at genkende din enhed og huske dine indstillinger samt udføre statistik og målrette indholdet herefter. Cookies kan ikke indeholde skadelige filer som f.eks. virus eller andet. Det er muligt at slette eller blokere for cookies.

Du kan til enhver tid ændre dine cookieindstillinger her, samt se en beskrivelse af hvilke datalagring vi benytter i vores cookies:

https://www.JBL-Udlejning.dk/cookiehandtering/

 

Personoplysninger

Personoplysninger er alle slags informationer, der kan henføres til en person. Når du benytter vores hjemmeside, indsamler og behandler vi en række af disse informationer samt når du benytter følgende: Brugerregistrering, .

Vi indsamler og behandler typisk følgende typer af oplysninger: Et unikt ID, tekniske oplysninger om din computer, tablet eller telefon, din IP-adresse, geografisk placering (Land og byområde), samt hvilke sider du klikker på. Dette sker kun så længe du er på vores hjemmeside.

Er du kunde eller rekrutteret til arbejde hos os, indsamler vi følgende persondata om dig: Kontakt- og betalingsoplysninger og andre relevante oplysninger.

Er du samarbejdspartner hos os, indsamler vi følgende persondata om dig: Kontakt- og betalingsoplysninger og andre relevante oplysninger. 

Privatpolitik i forbindelse med rekruttering

Ved modtagelse af ansøgning og bilag bliver det fremsendte materiale gennemlæst af den relevante person med det formål, at kunne besvare og vurdere indholdet til et defineret job.

Ansøgning og bilag bliver delt internt med relevante personer i rekrutteringsprocessen. Når kandidater til job er fundet vil de blive lagt i vores database, med henblik på udlejning til andre firmaer. CV vil blive delt med andre firmaer, hvor der ligger en databehandleraftale med.

Ansøgninger vil bliver gemt i vores kartotek i 6 måneder.

Formål

Personoplysninger indsamles til følgende formål:

  • Udlejning af arbejdskraft til kunder
  • Administration af din relation til os

Personoplysninger om samarbejdspartnere indsamles til følgende formål:

  • Administration af din relation til os

 

Medier

Hvis du uploader billeder til hjemmesiden, så bør du undlade at uploade billeder med indlejrede lokalitetsdata (Billede tracking eller GPS) som kan være inkluderet. Besøgende på hjemmesiden kan downloade billederne og udtrække alle disse lokalitetsdata og derfor benytte dem frit.
Vi behandler alt tilsendt data med fortrolighed.

 

Kontaktformularer

Når du benytter vores kontaktformularindsendelsesmuligheder på hjemmesiden lagres disse samt sendes til vores mailsystem, for at vi kan besvare dine spørgsmål. Kontaktformularerne benyttes ikke til markedsføring, tilmelding til nyhedsbreve eller lign. uden du efterspørger dette og din data videresendes ikke uden for organisationen, uden at det er relevant for emnet, samt har din fulde godkendelse.

 

Analyse redskaber

For at kunne give os den bedste indsigt og sammenligning af data for vores hjemmeside bruger vi følgende analyse redskaber, som tager udgangspunkt i ovenstående anonyme data: ,

Google  Analytics
YOAST SEO
Facebook Live Chat

Du har til enhver tid ret til ikke at blive inkluderet i vores analyser – dog sætter vi pris på, at du hjælper os med at gøre vores hjemmeside bedre, så vi kan forstå, hvad og hvor vi skal fokusere vores indsats.

 

Underdatabehandlere

(Hvem vi deler dine data med)

BEHANDLER FUNKTION LAND DATASIKKERHED UDENFOR EU DATADELING
Google.dk Analyse Global JA JA
One.com Website EU JA JA
Facebook Live Kontakt Global JA JA

Dataopbevaring

Vi indsamler og opbevarer kun de persondata, der er nødvendige i forhold til vores formål. Derudover kan det være bestemt ved lovgivning, hvilken type data der er nødvendige at indsamle og opbevare.

 

Sikkerhed

Vi har truffet tekniske og organisatoriske foranstaltninger mod, at dine oplysninger hændeligt eller ulovligt bliver slettet, offentliggjort, fortabt, forringet eller kommer til uvedkommende kendskab, misbruges eller i øvrigt behandles i strid med lovgivningen. Ved databrud vil alle vores registrerede brugere bliver kontaktet inden for 72 timer med besked om, hvilke data der er gået tabt, samt en vejledning til hvad de skal gøre ved det. Vores første prioritet i en sådan situation er at få lukket sikkerheds hullet for at skabe mindst muligt data-tab for brugerne.

 

Databeskyttelse

Vi sætter pris på din data, ligesom vi gør med vores egen, så vi beskytter vores (og din) data med følgende initiativer, som vi til enhver tid holder opdateret: SSL Kryptering, Firewall,Operativ systemer, Mail klienter, Hjemmeside, Plugins, Two-factor auth.

 

Dataopbevaringlængde

Hvis du skriver og indsender data til hjemmesiden i form af kontaktformularer, vil disse blive opbevaret på siden i op til 3 år for at kunne henvise til tidligere aftaler og kommentarer fra disse.

Brugere, som opretter sig på vores hjemmeside, kan til enhver tid se, redigere og slette deres personlige informationer, og derfor er der ikke en grænse for, hvor længe vi opbevarer denne information.

Webstedets administratorer kan til enhver tid se og redigere den information, som brugerne har til rådighed i deres profiler.

Analytiske data arkiveres i ubestemt tid for at kunne se og følge vores online vækst samt forbedre vores aktivitet.

Vores kundearkiver arkiveres ud fra gældende dansk lovning.

Men da vi har interesse i hele tiden at have dine data korrekte, beder vi dig oplyse os om relevante ændringer i dine data. Du kan benytte kontaktoplysningerne ovenfor til at meddele os ændringer, så sørger vi for at opdatere disse. Hvis vi selv bliver opmærksomme på, at data ikke er korrekte, opdaterer vi oplysningerne og giver dig meddelelse om dette.

 

Databrudprocedurer

Vi benytter os af en opdateret firewall. Operativ systemer, Mail klienter, Hjemmeside, Plugins, som til enhver tid giver os besked, hvis vores sikkerhed er blevet brudt, omend dette er via brud intern eller et password breach – så bliver vi underrettet hurtigst muligt, hvorefter vi kan tage hånd om situationen. Derudover afgiver vores systemer ugentlige opdateringer på forhindrede forsøg imod vores sikkerhed samt alarm ved forøgede forsøgs-aktivitet, så vi til enhver tid er informeret omkring mulige angreb imod vores (og jeres) data.

Datarettigheder

Export og sletning af data

Du har ret til indsigt i den data, vi opbevarer om dig. Du kan bede om at få eksporteret en fil med de personlige data, vi har liggende, heriblandt alt data du har givet os. Du kan også bede om, at vi sletter alle personlige data. Dette indbefatter ikke nogen form for data, som vi er forpligtede til at gemme af administrative, lovmæssige eller sikkerhedsmæssige grunde.

Kontakt den dataansvarlige via email eller telefon angivet øverst på denne side. eller gå til bund og læs den almindelige process.

Interne foranstaltninger

 Vi opbevarer aldrig password eller andre former for autentificering metoder for enkelte bruger. Alle bruger har deres egne passwords.

Sikkerheds konsultation til eksisterende kunder skal være et krav! Når vi arbejder i WordPress skal sikkerhed og Firewall være en standard som ikke må spares væk af kunderne og de skal rådgives omkring både det og GDPR i fremtiden.

 

Samtykke  

 Dit samtykke til at vi opbevarer personoplysninger er frivilligt, du kan til enhver tid trække det tilbage, ved at henvende dig til os. Brug kontaktoplysningerne ovenfor, hvis du ønsker yderligere oplysninger.

Videregivelse af oplysninger 

Persondata videregives i de tilfælde, hvor en tredjepart skal bruge dem i forbindelse med udlejning af håndværkere til dem.

Vi benytter herudover en række tredjeparter til opbevaring af data til opbevaring og behandling af data, herunder leverandører af IT-løsninger. Disse behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke anvende dem til eget formål. I relevante tilfælde videregives data til inkassofirmaer og banker.

 

Dine rettigheder

Du har til enhver tid ret til at få oplyst, hvilke data vi behandler om dig. Du kan også få oplyst hvor længe vi opbevarer dine persondata og hvem der modtager data om dig.

Hvis du anmoder om det, kan vi oplyse dig om de data, vi behandler om dig, dog kan adgangen være begrænset af hensyn til andres privatlivsbeskyttelse og forretningshemmeligheder.

Du kan gøre brug af dine rettigheder ved at henvende dig til os. Vores kontaktoplysninger finder du øverst.

Hvis du mener at persondata er ukorrekte, har du ret til at få dem rettet. Du skal henvende dig til os og oplyse om, hvad der skal rettes og hvordan.

I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata. Det gælder f.eks., hvis du trækket et samtykke tilbage, hvis du mener det ikke længere er relevant til det formål, som vi indhentede dem til.
Når du henvender dig med en anmodning om at få rettet eller slettet dine persondata, undersøger vi om betingelserne er opfyldt og herefter vil vi ændre eller slette hurtigst muligt.

Du har mulighed for at klage til Datatilsynet

Du har mulighed for at benytte dig af dataportabilitet, hvis du ønsker dine oplysninger flyttet til en anden dataansvarlig eller databehandler.

Vi sletter dine persondata automatisk efter 3 år, når de ikke længere er nødvendige for det formål, som de er indsamlet til.

 

Procedure hvis uheldet er ude

Intern vurdering af sikkerheds brud

1. Hvis det kan bekræftes at der er brud på datasikkerhed, lukkes alle interne data-servere.

2. Ekstern sikkerheds konsulent tilkaldes til at varetage det videre forløb.

3. Kunder der er berørt underrettes med indledende besked omkring databrud.

4. Ekstern sikkerheds konsulent varetage analyse af hvilke data der er brudt og hvilke foranstaltninger der skal varetages fremadrettet.

GDPR Brugerdata – I dine hænder!

Brug nedenstående Mail for JBL-Udlejning og efterspørg behandlet person data du vil have slettet .Såfremt vi har data opbevaret omkring dig, på de data du oplyser os, så vender vi tilbage når den sletning eller eksportering du har efterspurgt er afsluttet, såfremt denne stemmer overens med anden dansk lovgivning.

Vh. Dataansvarlig: Jesper B. Larsen – Direktør

 

 Kontakt kontor@JBL-Udlejning.dk